Tuesday, December 28, 2010

sendiri tak pasti...............

sejak dua menjak ni...
aku macam confius je.....
banyak kawan-kawan aku clash ng bf dowg..
kalau aku pikir-pikir balik...
ak pon nak mcm dowg jgak...
rasa free je kalau nak kawan ng sape2 pon...
bukan ape..
aku sndiri x sure dengan apa yang ak rasa....
bila tgok orang tu happy dengan pasangan masing2 ak pon nak jugak...
bila dah ada........................
macam...... entah la..
kadang2 kalau dah bercouple2 bagai  neh...
merimaskan...kan kan kan...
tp bagi ak..
bukan merimaskan....
tp macam x couple je....
masing-masing wat kja masing2......
and...
1 hal lagi yang suka melanda ak....
'hak' owg lain ak nak....
and...
 knape ak x dapat ap yang ak nak...
kadang2 ak mmg xfaham dgn diri ak sndiri....
kadang2 rasa elok mati je.. hidop sndiri
knape masa ak msih janin ak mengaku pada malaikat,
yang ak sanggup untuk hidup d atas dunia ni...
menyesal bila pkir2 kan blik....
tapi semua tu adalah d luar kawalan kita sebagai manusia hina....
tapi apa yang penting aku kena hadapi smua ni dgn tabah 
dan
kena pandai cari lorong hidup ak yang telah d tentukan.....
kan kan kan.......
kadang2 ak ni macam 
tak bersyukur jugak....
apa yang ada.....
xpenah puas...
nak lebih dari apa yang orang lain ada...
bukan barang ek..
ak nak aje 'barang' yang ak ada ni...
sama macam orang lain punya..
mmg x dapek la kan...
manusia kan lain2....
xpe la...
ape yang ak boleh telan..
ak telan..
ape yang ak blei simpan..
ak simpan....
kalau da x sanggup...
ak lepas kan..
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...