Thursday, January 20, 2011

:D

ola semua.... salam...
dah xtau nak update ape lagi la untuk sementara waktu neh....
so, ak update kan je la ape yang ada..
daripada benda bukan2 kaaaaaaannnnn.....
kang kena label bukan2 lak kannnn......
hmmmm...
ni ha.. korang smua try la jawab teka teki neh....
kalo rasa ni teka teki bodoh xpe la kan.... 
dah nama teka teki xkan nak tnya soalan macam dalam periksa lak kan...
lantak kat citu la kan.....
hihi.....

soalan:

1. binatang apa yang hanya ada dua huruf sahaja?
2. bagaimana nak elakkan anjing untuk tidak kencing di laman belakang:
3. apakah persamaan gajah dan tiang lektri?
4. kenapa ayam jantan tidak punya tangan?
5. benda apa kah yang lebh berguna selepas di pecah kan?
6. kenapa anak babi jalan menunduk?
7. kenapa dukun slalu bakar kemenyan?
8. apa beza orang kurus dan orang gmok?
9. jus ape yang menyakitkan?
10. kenapa kucing kalo d kejar anjing slalu toleh belakang?
11. kenape afrika negara nya miskin?
12. pohon ape paling banyak pada hari lebaran?
13. benda apa kalau hitam nampak bersih, kalau putih nampak kotor?













jawapan:
1. U dan G
2. pindah kan laman belakang ke hadapan
3. sama2 tak bleh terbang
4. kerana ayam betina tak ada susu
5. telur
6.  sebab dia malu mak dia babi
7. kerana kalau dia bakar sate semua pesakit dia nak sate la
8. orang kurus makan hati, orang gemok makan ruang
9. jus a friends,  kawan tak belh jadi kekasih
10. kerana tidak ada cermin sisi
11. kerana rakyat nya sibuk keringtingkan rambut
12. pohon maaf zahir dan batin
13. papan tulis
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...