Tuesday, February 22, 2011

aku sayang kau......

kau dan aku... 
kurang cakap...
kuarng jumpa...
kurang memahami antara satu dengan yang lain..
kurang mendalami..
kurang mengenali...
kurang merasai...

tapi kita adalah ___________
maaf.. 
aku tidak faham...
apa yang sedang berlaku antara kita...
apa yang terjadi..
kenapa begini....
kenapa diam sejuta bahasa..
sedangkan banyak cara untuk kita berkata...
banyak cara untuk kita lebih mengenali sesama kita...
adakah kerana aku lebih berusia dari kau....

kau diam..
aku diam...
aku tak tahu ape yang kau buat...
kau tak tahu apa yang aku alami..
aku semakin tak kenal siapa kau pada aku..
aku cemburu tengok orang lain bahagia...
aku cemburu tengok orang lain gelak bahagia tika berbicara bersama...
aku cemburu tengok orang lain sibuk membaca mesej dari kesayangan mereka...
aku rasa aku berstatus seperti mereka... 
tapi..
....................................

mungkinkah hanya aku seorang yang memberi..
kau hanya menerima...
mungkinkah aku seorang yang beria-ria...
munkinkah aku sendiri tidak betul-betul mengenali kau...
kalau betul apa yang aku rasa tentang perasaan kau pada aku...
aku terima semuanya....

kenapa masih simpan aku kalau kau rasa aku menyusahkan kau...
kenapa masih ada aku pada hati kau kalau aku hanya membosankan...
aku tahu...
kau bosan kan dengan kerenah aku..?
aku tahu..
kau tak suka kan dengan cara aku...
aku sayang kau..
tapi kalau kau tak dapat trima aku seadanya...
seperti mana ak terima kau untuk memenuhi hati aku..
maaf.........
semua dapat fikirkan sendiri apa yang patut buat...

kenapa dengan semua orang kau begitu baik...
sedangkan dengan aku...
kau berlainan....

aku memang mengada...
aku memang manja...
aku memang suka dimanja dan memanjakan...
kalau ini juga kau tak boleh terima...
aku faham...
i'll move on.......

kadang-kadang aku rasa kau sayang aku amat-amat..
kadang-kadang kau ketepikan aku dalam segala hal...
kau jangan ingat aku tak cemburu kan kau...
kadang-kadang aku nak ja semua orang tau pasal kau dan aku..

tapi bila pikir kan balik...
macam aku sorang ja yang ada hati untuk itu..
aku mintak maaf..
aku banyak menyusahkan kau..
membosankan kau..
aku tak pandai nak hiburkan kau..
aku tak spoting..

mungkin ini ujian kau untuk aku...
ujian yang kau mahu lebih mengenali aku..
jika benar ini ujian kau...
aku terima...
kerana ILY..
dan jika tidak......................

maaf untuk segalanya..
mungkin aku bukan yang kau impikan..































kenapa la malam ni aku jiwang sgt xtau..!!! huhu..
wat malu je jiwang2 ni...
tp ini la yg ak rasa untuk perasaan ak..
ILY IMY IWYTBMSM.....
ILY everyday.......
IMY everytime.....
INY to complete my life
IHY because you make me love you....
i want you to be mine..!! ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...