Saturday, August 27, 2011

kedarah ayam panggang

kejap jer...
sekarang ni dah masok hari ke 27..
bulan puasa, bulan penuh keberkatan ni kan,...
dan hari ni adalah hari pertama ayah ak belikan ayam

itu pon....
dia nak suh bakar kan..
kami semua dalam uma ni kureng suka sangat dengan ayamm
tgok keadaan la kan...

tapi..
bila lapar sangat.....
baru a p KUAH nak beli ayam KFC..
tambah2 aym kfc ni ak lagi la kureng....
haha.....

pas tu..
td tengahhari..
mak ak siang kan ayam tuh
ak lak truskan la buat rencah untuk nak perap bagai..
dah nak makan macam kat pasar malam la apa la kan....

buat laaaaa.....
blend p blend mai ramuan dan bahan bahan....
maka jadi laaa.....
ak buat ikot citarasa ak la kan.....
letak lada cabai kering tak mau mau la kan...

haha...
tp sebelum bakap ak rebus kjap..
nak jadikan half cook la katakan...
haha...
lepas tu bakar p bakar mai....
maka jadi la begini.................

jeng...jeng..jeng....



 

hahaha....abaikan pinggan yang antik tuh..... haha
tu la pinggan masa arwah tok sebelah ayah ak bg....
n kmi still guna lagih....

2 comments:

AwieKashi said...

xhantar sini pun... huhu

TroubleFeha... said...

nak anta tpi ujan,...... hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...