Wednesday, October 5, 2011

salam dan selamat malam..
(wah macam nak ajak tdo lak kan) 
hahaha...
dah lama ak tak menyongtieng kat laman nurani ni...
wah!! nurani katanya!!!! haha..

sem ni ak punya la nak bajet pt yang ak ada ni kan...
bukan ape,,,,
nak buat penjimatan berganda....
biasa la... mak ak da pesan da jgn borong ...
sebabnya mak ak dah knal ak ni suka buat benda bukan kalo ada dwet....

lepas tu....
hari ni lak...
sekali nak ke intekma nak hanta resume bagai...
nak pektikel kan sem depan...
trus p NOSE...

NOSE ada sales ok!!
jualan gudang bagai...
ak dah la tak penah p ag...
nak xperience la katakan...
sebab PADINI ari tuh ak xp....
blik puchong....

td yg p...
ak....fiqa...yana...bee....n ya......
tp juara carta adalah bee la....
berbagai dia beli....
aku..?? kasut jer 2 pasang....
1 hill 4'' n 1 hill 2.5''

blei d katakan ak td dekat2 nak pitam jugak la....
sebabnya..
tgok la ni.....

''gudang sgt jualan dia.....''

''naqui penat cari la kot''
''tensi jer''
 
''blur cket la....orang ramai..buat ak xlarat nak betahan...''
''orang NOSE yg rajen edar plastik bag kt smua org..'' 

''c bee yg rajen mncari sinar yg hilang..'' (kaitan..??) haha..
''penuh brg n orang...hate it!!..""
''fiqa cuba ksot dia pilih tapi tumitnya senget''
''ak yg fenin malas2 cari brg... hahahaha''
''kejadah naik moto ats ni ntah la....obses ng NOSE ler tuh..''
''mereka mmbawa pulang belian..(bhsa buku sgt tau..!!)..''
''mensemak jer orang ramai2 ni....''
''ini lah mereka yg bawa pulang belian itu... hihi..''





selamat beramal....
p/s: jgn amal mcm ni....kang cepat pokai... hahaha...
selamat malam semua.... da nntok.... esok kelas...

1 comment:

Saiazuan said...

pergh bkn main lagi sale dia pegi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...