Saturday, July 23, 2011

obsesi

tau tak....
satu benda yang aku sangt2 obses buat masa sekarang ni....
obses nak jadi kan impian ak untuk hidup lama ni tercapai...
bukan senang woooooo..

haha...
yer la kan.... aku kan nak sangat jadi kurus macam orang lain...
kan ke lebih senang macam tu...
bila da kurus ni...
smua yang kita nak pakai.....
boley jer...


haha.....
kalau nak tau...setiap hari ak akan tgok astro ch702..
setiap hari....
program The Biggest Loser....
citer ni setiap kali aku tgok jer...
mesti ak nnges jer.....
(yesssss!! aku emo....so what???....... nak period ni....da tau da..salu mcam ni la)


mau tak nya..........
depa kan situasi nya lbih kurang aku jer kan...
cuma depa lebih besau dari ak jer kan....


hihi...
malam ni....daripada semua orang nak tgok bola yang sentiasa kalah tu...
(xpe la...at least pasukan Malaysia dah buat yang terbaik da kan..)
aku pon ape lagi...
nak try reg dalam the biggest loser club..


malang nya......
elok jer ak isi...
bersemangat seyhhhh.....
ak nak isi ni dengan harapan mudah dapat maklumat pasal nutritious foods ker ape ke kan...
(padahal kat majalah Remaja aku salu beli tu pon melambak2 maklumat sal nutritious2 bagai neh)




xpe la....
form tu kena isi dalam tiga partition....
first partition ak da lepas.... haha...

c...bukan maen dia cakap...mcm mudah jer nk msok kan..... 
(mmg mudah pon....xda byk songeh...)
jap2.....


lepas tu ak beria2 nak isi...
bukan maen2 ok...
mmg ak nak msok...
apa nak jadi..jadi la....

lepas tu...
ak msok lak ker partition seterusnya....
nak mula kan gerak langkah yang akan memberi sinar harapan yang tinggi kat ak...
hahaha..

lepas msok ke next step....
haaaaaaa....
tgok...
TIBA-TIBA!!!!
ada byaran la plakkkk...
iskkk...!!
ak ingatkan FOC....
hik3...
(nak free jer ak neh.... hahaha)


masok ke sini..........
sampai jer ke this step...........
aku stuck.... well....
ape blei buat...
dalam keadaan aku yang tidak bekerja ni....
smua jumlah tu agak berkira2 jugak laaaaaaaa....
(tu la sapa suh nak sgt jdi surirumah full time...)
hihi......


kalau tak....................
aku dah dapat sampai ke step seterusnya da...
da blei jadi ahli da....
kalau da jadi ahli....
snng la nak dapat kan smua maklumat yang aku nk....



step kat sni la.... yang mmbuat kan kan 
ak confirm!!!! jadi ahli.......
tp dalam anganan jer...
impian anganan ku musnah la heh...
huhu........



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...