Thursday, July 21, 2011

yeay!!






yeay!!
aku dah tak jeles tgok ko dengan orang lain.....
(kalau kesayangan aku dengan orang lain siap la!!!!!)
walaupon aku bukak page ko setiap kali ak on9,
tgok ko bahagia dengan kesayangan ko....
aku okey jer....

maknanya!
ak dah sayang lebihlebihlebihlebih kat kesayangan aku jugak....
yer la kan wat pa nak sayang kat ntah sapa2 kan..
elok aku sayang kat kesayangan aku jer...

macam.........
mak ayah aku....
buah hati pengeran jantung aku...
kawankawan
dan sebagainya....

haha....
apa yang penting...
aku harap..
kita sama2 bergumbira, berhappy2, dan mcm2 ber lagi lah dengan orang kesayangan kita ek....
sblom tu..thanks for being my friends......

walaupon..
kita lama tak bertalian aku tetap berperasaan biasa saja.....
tak macam dlu.......
ini maknanya...CENTA  BERMUSIM...

lepas ni..
tak nak lagi ada centa bermusim..
nak setia pada yang 1 jer...
tp sebelom tu...
aku nak belajar dulu mcm mner nak setia pada Allah,diri aku sendiri, keluarga n kesayangan aku...
lepas tu baru la bahagia hidup.............

ngeeeeeeee.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...