Wednesday, August 10, 2011

bila dah terlalu panjang....

assalam....
kali ni aku macam nak cakap pasal entry2 yang di post2...
bukan ape la kan...
kadangkadang bila kita post terlalu panjang jer....
ini akan mmbuat kan orang yang nak baca tu maleh nak habis kan...






yer la kan..
mana tak nya...
citer yang nak disampaikan oleh penulis terkemuka tu terlalu panjang...
ini adalah kerana cerita yang disampaikan terlalu meleretleret,,,,
(ape lak aku ni dah mcam nak hantar ke guru bahasa lak pggunaan ayt2 ak neh..iskk!!)


sebenarnya,,,
ak tak cakap kat orang lain la kan....
aku cakap kat diri aku sendiri la so,jgn terasa ek.....
orang lain maner ade la wat panjang2....
ni dalam usaha nak ingatkan diri sendiri la katanya...


haha...
kalau nak sampai kan berita / cerita / perihal / dan yang sewaktu dengannya tu....
biar la simple, mudah orang nak tau pasal ape cter tuh.....
ceter panjang 1 hal....tulisan kecik 1 hal.....
ermmmm...


entah laaaa......
pkir2 kan la yea cik feha....
dan selamat beramal....
hihi.....

4 comments:

yaya | mohd said...

ehee..btol2..klu pnjg sgt org bosan nak bace.
den cbe scroll2 ke bwh na tau ape cte sbnrnye..
tpi klu cte tu nmpk mnrik..sorg akn bce jgk :) :)
thnx join rkn blogger klik1 malaysia :)

Mohammad Anuar said...

entry pendek senang baca

dilah_buzz said...

ada betul jugak. pnjang best xpe.=)

TroubleFeha... said...

yaya: hihi...tu la pasal...bukan penat baca penat scroll jer lbih... hihi... samae tau approve...:P
anuar : tau xpe...:P
dilah: kan...best xpe...meleret2 tu maleh la... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...