Wednesday, August 10, 2011

hari ke 11

cepatnyer...
hari ni da masuk hari ke 11 kita sebagai umat islam berpuasa..
dan sampai hari ni jugak la..
aku masih tidak ke bazar ramadhan...


ada sebabnya..
sebabnya ak tkot nak amek risiko untuk beli makanan
orang macam aku ni yer la kan...
dalam masa bulan posa ni la nak kurus cepat kan...


so...
kalau ak p bazar possibility untuk ak beli byk mkanan yang ak tgok sedap adalah tinggi.
dengan berperangai sebegitu rupa akan menyebabkan aku akan terdorong untuk makan
benda2 yang aku beli....
lagi pon, nak jimat duit jugak....hihihi






bukan tu jer...
ak akan tegur diri aku sendiri untuk tidak kesana....
haha... yer la kan...aku bukan kuat mcm orang lain...
orang boley a cakap ''..p jer la tp xyah beli..''
easy says than done !
aku tak kuat macam orang lain...
lain orang lain cara...


stop being stereotype~~ !


lagi pon....
aku semakin berkobar nak trun kan berat badan ak ni...
bila dapat tau ak dah hilang 5kg dan 1 inci setengah
aku dah nekad nak truskan diet aku ni...
walaupun baju raya aku tahun ni.....
bapak besar!!! (ukuran masa berat aku 73kg..hihi..maluuuuuuuuuu!!!!)



harihari tau....

hari2 ak berdoa untuk kurus....mna tak nya...
bila gemok ni susa cari jeans laaa....
lepas tu modal nak gemok ni tggi....
kalo diet dapat la simpan ckit modal tuh wat mende lain....


yer dok...


p/s: wish me luck untuk dapat berat (^_~)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...